مطالب محبوب

دانلود بازی کم حجم Country Tales برای کامپیوتر

Country Tales بازی کم حجم جدیدی در سبک مدیریتی می باشد که در سال 2015 توسط Cateia Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. Ted یک کشاورز ساده است ، اما این مسئله که او می بایست تا آخر عمرش کشاورز باقی بماند برای او آزار دهنده بود. او از زندگی خود انتظارات بزرگ تری را در سر می پروراند ، بنابراین Ted به شهرستانی بزرگ تر برای ادامه تحصیل سفر می کند. هنگامی که او تحصیلات خود را با موفقیت به پایان رساند ، تصمیم گرفت به شغلی مناسب مشغول شود.
او شهری مناسب را با نام Sunset Hills برای آغاز یک کسب و کار مطمئن انتخاب می کند. او شغلی جدید را به عنوان دستیار شهردار در این شهر به دست آورده است. در این شغل پر ماجرا ، شهردار منطقع اهدافی بلند مرتبانه را در سر دارد ، البته باید گفت بسیار بلند پروازانه ! در Country Tales مشاهده می کنید که چونه Ted در همکاری با شهردار ، می توانند سرزمین خود را توسعه و گسترش دهند. هم اکنون می توانید بازی Country Tales را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت دانلود 97 دریافت نمایید.

تصاویری از محیط بازی :

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز :
OS: Win XP/Vista/7/8/10
Processor: 2 GHz Dual Core
Graphics: 256 MB
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 400 MB available space

 دانلود با لینک مستقیم

 حجم : 224 مگابایت

رمز : www.yasdl.com

 


Country Tales دانلود , Country Tales دانلود Country Tales برای کامپیوتر دانلود بازی دانلود بازی 2015 دانلود بازی , Country Tales دانلود بازی , Country Tales برای pc دانلود بازی , Country Tales برای کامپیوتر دانلود بازی , pc دانلود بازی برای کامپیوتر دانلود بازی جدید دانلود بازی دخترانه , دانلود بازی دخترانه کامپیوتر , دانلود بازی کامپیوتر , دانلود بازی کامپیوتر 2015 دانلود بازی کم حجم دانلود بازی کم حجم pc دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر دانلود بازی کم حجم جدید , دانلود بازی کم حجم کامپیوتر , دانلود بازی مدیریتی ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها

تمامي حقوق مطالب و آهنگ ها و قالب براي دانلود97 محفوظ است و هرگونه کپي برداري بدون ذکر منبع ممنوع مي باشد.